Pages

16 Ocak 2013 Çarşamba

Düğün Hediyeniz Bizden! "SÖZ Nişan Evlilik Kampanya Sonucu

Merhabalar..
Düğün Hediyeniz Bizden! "SÖZ Nişan Evlilik kampanyamızın sonuna geldik. Ne yazık ki beklenen katılım olmadı. Sanırım bir çok kişi evli ve gelin çiçeğine ihtiyaç duymadı. Ama inanın çekilişi yaptığımda çıkan sonuç beni çok mutlu etti. Kendisini şahsen tanımıyorum ancak ihtiyacı olduğunu yazmış bir arkadaşımız. Ve kaderdir onun ismi çıktı.
Şimdi gelelim kazananı açıklamaya.
16 numarada olan isim "Nur İçten" Tebrik ederim Nur. Evliliğini de tebrik ederim. Bir ömür boyu  mutluluklar dileirm. Düğününde bizi de anmayı unutma :)

İletişim bilgilerini firmalartanitim@hotmail.com adresine en geç 2 gün içerisinde göndermeni rica ediyorum..

Kazanamayanlar! Üzülmeyin diğer kampanyalarıma bekliyorum hepinizi!

0 yorum:

Yorum Gönder