Pages

15 Mayıs 2012 Salı

Blog hayatına Merhaba

Selam olsun herkese!
Uzun zamandır niyetinde olduğum ama sağlık sorunlarımdan dolayı bir türlü nasip olmayan bloguma, çok sevdiğim bir arkadaşımın desteğiyle kavuşmuş bulunuyorum. Cümle aleme hayırlı mubarek olsun :)
Kendimi tanıtarak başlamak isterim. Ben Balıkesirliyim. 3 senelik evliyim. Şimdilik Erzurumda geçici olarak yaşıyoruz :) Çalışıyordum, sağlık sorunum yüzünden bir süre ara verdim. En yakın zamanda inşaallah geri dönücem. Halkla ilişkiler uzmanı olarak çalışırken ara verdim. hayata bundan sonra nerden devam ederim bilmiyorum.
Bloguma gelirsek öncelikle fıtratım ve mesleğim üzerine olmalı diye düşündüm. Öncelikle reklam, tanıtım, sonrasında değer bulduğum yazıların, şahsıma yada kıymetli insanların yazıların yer aldığı bir blog olmasını planlıyorum. Kaliteden ve seçicilikten asla ödün vermediğim hayatımı buraya da yansıtmak istedim. Herzaman için güzel üsluplu her eleştiriye açığım..
şimdilik bu kadar. Heycanla blogumun akış sürecini düzenlemeye koşuyorum...
saygılar..

8 yorum:

P. dedi ki...

Hayırlı olsun :)

firmalartanitim dedi ki...

Çok teşekkür ederim. :)

efla_hatun dedi ki...

hayırlı olsun :)

firmalartanitim dedi ki...

why? which about?

Shimizu Zen dedi ki...

slmlar hoşgeldın :)
ben de çekilişime ve bloguma beklerim.
http://myshimizu.blogspot.com/2012/06/markozi-age-kozmetik-sponsorlugunda-bol.html

firmalartanitim dedi ki...

seve seve :)

gaye dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun arkadaşım

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsunn, her zaman takip edeceğim bi blog olacak anlaşılan :)

Yorum Gönder