Pages

25 Şubat 2013 Pazartesi

***Şubat Ayının Markası: Neva Color! ***

Sizlere tanıtmak istediğim firma Neve Color!

Bu firmayla yaptığım görüşmeden bile o kadar memnun kaldım ki, ürünlerini kullanmadan edemezdim :)

 

 

Firmadan olan memnuniyetimi sizlerle de paylaşmak istedim.! Önce ben kendi ürünlerimi göstermek isterim: ( Tesettürüm gereği ürünlerin saçımda nasıl durduğunu gösteremiyorum )

 



















Yanmış saçlarımın eski görünümünü kazanması benim için çok önemliydi. Sizde doğallıkan yanaysanız seçeceğiniz kalite, marka belli :) Neva Color


Birde firmamızı kendisinden dinleyelim:




NEVA KOZMETİK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. 1991 yılında aile şirketi olarak kurulmuştur. Türkiye'de jöle üretimine başlayan ilk firmalardan olan Neva Kozmetik, "önce kalite" ilkesiyle üretimine başladığı NEVAFORM Briyantin ve NEVAFORM Saç Jölesi ürünleriyle Türkiye kozmetik pazarına başarılı bir giriş yapmış ve tüketicinin güvenini kazanmıştır.

Ürün yelpazesine eklenen NEVAFORM Permanant Losyonu ve NEVAFORM Saç Spreyi ürünlerinden sonra, yaklaşık 5 yıl süren AR-GE ve Pazar Araştırması çalışmalarının ardından, 1994 yılında Türkiye'nin ilk yerli saç boyasını
NEVACOLOR markasıyla pazara sunmuştur.





1991 yılında 750 metrekare üretim ve depolama alanıyla yola çıkan Neva Kozmetik, 2009 yılı itibariyle, Avrupanın en büyük saç boyası üretim tesisini ÇERKEZKÖY'de faaliyete geçirmiştir. 10.000 metrekare alan üzerinde kurulu üretim ve depolama tesisi, uzman teknik kadrosu tarafından en gelişmiş üretim teknikleri ile tam-otomasyon üretim, dolum ve kalite kontrol ekipmanları kullanılarak tüketicinin hizmetine sunulan yüksek kalitede ürünleri, büyük bütçeler ayırılarak gerçekleştirilen AR-GE çalışmalarıyla Türkiye kozmetik pazarında önemli bir paya ve tüketici güvenine sahiptir.

2008 yılında, NEVABLOND Renk Açıcı Pudra, NEVACARE NUTRITIVE Saç Bakım Ürünleri, EXICOLOR Profesyonel Kalıcı Krem Saç Boyası ürünleri piyasaya sunulmuş ve yüksek kaliteli bu ürünler kısa sürede tüketicinin beğenisini ve hızlı satış ivmesi kazanmıştır. Neva Kozmetik, günlük 100.000 adet saç boyası üretim ve dolum kapasitesi, Türkiye'nin en çok satan saç boyası NEVACOLOR ile pazarda lider konumdadır ve güçlenerek yoluna devam etmektedir.




İletişim


  
Merkez: Oruç Reis Mah. Tekstilkent B Kapısı
                A 13 Blok No: 63 Esenler - İSTANBUL
Tel : +90 212 438 31 32
Fax: +90 212 438 49 60
E-posta: info@nevakozmetik.com.tr

Fabrika: Sanayi Mah. 9. Cad. No: 40/B Veliköy,
                Çerkezköy - TEKİRDAĞ
Tel: +90 282 746 10 67 / 68 / 69
Tel: +90 282 746 10 70

İnternet sayfamız: 

-http://www.nevakozmetik.com.tr

 

Facebook sayfamız: 

-Neva Color: https://www.facebook.com/NevaColorTurkiye





0 yorum:

Yorum Gönder