Pages

2 Eylül 2012 Pazar

İLK KAMPANYAMIN KAZANANI ;)

Arkadaşlar ilk kampanyamdaki sunarken duyduğum heycanı şimdi de yaşıyorum. Katılan herkese ayrı ayrı çok teşekkür ederim! 70 yorum vardı. ama bir arkadaşımız tekrar yorum yazınca haliyle 69 katılım olmuş oluyor. Ayrıca şunu da belirtmeliyim; yarışmaya katıldım deyip izleyici olmayan bir çok arkadaş oldu. bunu bir kereliğe mahsus görmezden gelip isminizi listeye yazdım.
Emeğe biraz saygı duyun ki bu emek yine sizler için. eğer izleyici sayımız ne kadar artarsa o kadar çok kampanya düzenlemiş olacağım. zira ayrıca da kimsenin hakkına girmemiş olursunuz ;) tamam tamam kazananı açklıyorum:
Blogumun ilk kampanyasının ilk yorumcusu :)) DİLEK KARTAL! Tebrikler! Adresini 2 gün içerisinde seymakayapali@hotmail.com göndermeni bekliyorum. Güle güle kullan ;)

Kampanya sayfasına bakmak isterseniz:

1 yorum:

dilek dedi ki...

yollaıdm bilgilerimi teşekkür ederim dilek akkuş olrk yolladım

Yorum Gönder